12 fakta om bosse

1. Bosse hette faktiskt bento förut, vi känner de förra ägarna (pappas kompisar) och pappa råkade säga fel namn en gång. Alltså så sa han bosse till den då kallade bento, de gillade namnet och kallade han för bosse. Sen fick vi han och har fortsatat kalla han bosse.
 
2. Bosse är av rasen dvärgvädur
 
3. Han är 6 år gammal och fyller år den 26 maj.
 
4. bosse har färgen viltgul.
 
5. Han är född på koppartorps dvärgvädur uppfödning, där han har blivit pappa till många fina kullar. 
 
6. bosse har ett eget instagram kaninen_bosse
 
7. Bossse ällllssssskkkkaaaaaaaaarrr knäckebröd!!!!
 
8. Han gör ofta glädjeskutt speciellt när jag ger han pellets på morgonen.
 
9. Han hatar att bli upplyft!!
 
10. Bosse är världens gosigaste, men när han kom till mig för cirka 2 år sedan så fick jag kanppt klappa han, men nu hoppar han frivilligt upp i knät på mig, följer efter mig, och älskar när jag klappar honom länge och bara myser.
 
11. Han gillar inte att bli klappad av mamma eller pappa haha!😂
 
12.Vi ska köpa en bod till bosse som han ska bo i. Vet ni? då kommer han ha en stor utebur (den han har nu på bilden) och boden och en stor hage såklart haha. Lyxigt!! 
 
Detta är en gammal bild på hans bur och gammla hage (han har en mycket större hage nu). Men han kommer alltså ha denna buren och en bod att bo i. såklart kommer han ha kvar sin bur som han sover i och går på toa i , den syns knappt på bilden men den är där i vänstra hörnet. Kommer ett inlägg som jag visar buren lite mer😘
 
 
En bild på bosse!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jofin.se

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0